ITIL 4 Specialist: Create, Deliver and Support (CDS)

Kurz ITIL 4 Create, Deliver and Support (CDS) je zameraný na správu a integráciu rôznych aspektov IT služieb. Jeho hlavným cieľom je poskytnúť praktické znalosti a zručnosti potrebné na efektívne vytváranie, dodávanie a podporu služieb, ktoré prispievajú k celkovému podnikovému úspechu.

 

Účastníci sa naučia, ako optimalizovať hodnotu služieb pomocou moderných pracovných postupov a technológií, zvýšiť kvalitu služieb a zlepšiť zákaznícku spokojnosť. Kurz je ideálny pre IT manažérov, pracovníkov podpory a iných IT profesionálov, ktorí sa snažia zlepšiť procesy služieb vo svojich organizáciách.

Ciele

Pre koho?

Odbornosť

Obsah

Skúška

Materiály

Nadstavby

Ciele kurzu

 

Cieľom kurzu ITIL 4 CDS je poskytnúť kandidátom pochopenie:

  • ako plánovať a budovať hodnotový tok služieb na vytváranie, poskytovanie a podporu služieb
  • ako príslušné postupy ITIL prispievajú k vytvoreniu, poskytovaniu a podpore v rámci systému hodnoty služieb (SVS) a tokov hodnôt
  • ako vytvárať, poskytovať a podporovať služby
  • zmeny v organizačnej štruktúre a využitie hlavných princípov ITIL na zlepšenie organizačnej štruktúry
  • charakteristiky dobrej tímovej kultúry a výhody a výzvy kultúry neustáleho zlepšovania
  • ako plánovať a riadiť zdroje prostredníctvom plánovania pracovnej sily a merania a vykazovania na základe výsledkov
  • koncept pokročilej analýzy a rôznych metód na skúmanie údajov vrátane analýzy údajov
  • rôzne nástroje, metódy a schopnosti na riadenie práce pomocou agilného prístupu
  • automatizácia robotických procesov (RPA) a výhody programu RPA
  • použitie a aplikácia umelej inteligencie (AI) pri navrhovaní a poskytovaní služieb
  • Continuous Integration/Continuous Delivery (CI/CD) a jeho zosúladenie s hlavnými princípmi ITIL
  • úvahy a ako navrhnúť tok hodnôt pre vývoj novej služby a pre podporu používateľov
  • metódy na minimalizáciu frontov
  • potreba a rôzne techniky uprednostňovania práce
  • pojem rojenie
  • prístup Shift-vľavo
  • nákup vs. zostavenie a bežné modely získavania zdrojov
  • koncepciu a modely integrácie a riadenia služieb

Pre koho je určený?

 

Tento kurz je určený pre odborníkov v oblasti riadenia služieb, ktorí riadia prevádzku IT a digitálnych produktov a služieb, a pre tých, ktorí sú zodpovední za komplexné poskytovanie.
Tento kurz a súvisiaca certifikácia môžu byť prínosom pre nasledujúce úlohy:

 

  • IT prevádzkoví manažéri
  • Manažéri dostupnosti
  • Personál servisného pultu
  • Manažéri služieb
  • Servisní architekti
  • Bezpečnostných manažérov
  • Vlastníci procesov
  • Procesní manažéri
  • Tímy technickej podpory
  • Dizajnéri UX/UI
  • Vývojoví manažéri
  • Vývojári
  • Inžinieri DevOps
  • Inžinieri spoľahlivosti stránok
  • Testeri
  • Infrastructure Operations Engineer
  • Vývojári softvéru
  • Vlastníci produktov
  • Projektoví manažéri
  • Manažéri obchodných vzťahov
  • Manažéri vzťahov so zákazníkmi

Odbornosť

 

Podmienkou účasti na tomto školení je úspešné absolvovanie skúšky ITIL 4 Foundation.

Obsah

 

Organizácia a kultúra

  • Organizačné štruktúry
  • Tímová kultúra
  • Kultúra neustáleho zlepšovania
  • Kultúra spolupráce
  • Zákaznícky orientované myslenie
  • Pozitívna komunikácia

Efektívne tímy

  • Schopnosti, úlohy a kompetencie
  • Plánovanie pracovnej sily
  • Riadenie spokojnosti zamestnancov
  • Meranie a podávanie správ na základe výsledkov

Informačné technológie na vytváranie, poskytovanie a podporu služieb

  • Integrácia a zdieľanie údajov
  • Prehľady a pokročilá analýza
  • Spolupráca a pracovný postup
  • Automatizácia robotických procesov
  • Umelá inteligencia a strojové učenie
  • CI/CD
  • Informačný model

Tok hodnôt

  • Anatómia toku hodnôt
  • Navrhovanie toku hodnôt
  • Mapovanie toku hodnôt
  • Hodnotový tok na vytvorenie novej služby
  • Model toku hodnôt pre obnovenie prebiehajúcich služieb

Stanovenie priorít a riadenie práce

  • Správa front a nevybavených žiadostí
  • Prioritizovanie práce
  • Prístup Shift-Left

Komerčné aspekty a aspekty získavania zdrojov

  • Stavať alebo kupovať
  • Modely získavania zdrojov
  • Integrácia a riadenie služieb

 

Skúška

 

Skúška ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support (CDS) sa realizuje online z domu alebo práce prostredníctvom vzdialeného proktora cez kameru. Po obdržaní vouchera si budete môcť rezervovať online skúšku na dátum a čas, ktorý si zvolíte.

 

  • 40 otázok
  • 70% správnych odpovedí (28/40)
  • dĺžka skúšky 90 minút
  • jazyk skúšky angličtina
  • všetky otázky sú typu jednej správnej odpovede zo 4 možností
  • skúška typu Closed book - pri skúške nie je možné používať manuál ani študijné materiály
  • platnosť certifikátu 3 roky

 

Možnosť dokúpenia:

  • Take2 (cena 90 EUR bez DPH) - opätovné zloženie skúšky. Užite si istotu záložného plánu, ktorý vám ponúka druhú šancu vyskúšať skúšku, ak váš prvý pokus nesplní vaše očakávania.
  • Simulovaná skúšky (cena 50 EUR bez DPH) - Tieto praktické testy priamo od dizajnérov skúšky sú neoceniteľným nástrojom na zvýšenie vašej sebadôvery. Simulované skúšky kopírujú skutočné testovacie prostredie, poskytujú realistický a pútavý zážitok a zvyšujú vaše vyhliadky na úspech v skutočnej skúške.

Materiály / Cena zahŕňa

 

Školiace materiály:

  • Oficiálne školiace materiály pre ITIL 4 Leader: Digital and IT Strategy (DITS) - obsahuje podrobný zošit pre študentov a rýchlu referenčnú príručku na zlepšenie prípravy na skúšky a dlhodobé učenie.
  • Oficiálna e-kniha - táto príručka, ktorá je cenným zdrojom prípravy na skúšky, vám bude slúžiť ako referencia pri vašej práci, ďalšom štúdiu alebo profesionálnom rozvoji.
  • 2 kompletné sady skúšobných otázok v tlačenej forme - s vysvetlením odpovedí

 

Cena ďalej obsahuje:

  • Poukaz - voucher na skúšku
  • E - certifikát
  • Telefonické a emailové konzultácie

 

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Prezenčne

Online

E-learning

Trvanie:

3 dni

Jazyk:

ENG

Certifikát:

ITIL 4 Create, Deliver and Support

Platnosť:

3 roky

Cena:

1 690 € + DPH (2 079€ s DPH)

Zahrnuté v cene:

  • Voucher na skúšku ITIL 4 Create, Deliver and Support
  • Účasť na prezenčnom školení
  • Oficiálne školiace materiály OTM
  • Oficiálny anglický manuál
  • Tlačený školiaci manuál
  • 2 kompletné sady skúšobných testov
  • Telefonické a emailové konzultácie
  • Občerstvenie a obedy podľa individuálnej dohody
  • Take2: Bezplatná oprava skúšky – doplatok 90 EUR

Trvanie:

3 dni

Jazyk:

ENG

Certifikát:

ITIL 4 Create, Deliver and Support

Platnosť:

3 roky

Cena:

1 690 € + DPH (2 079€ s DPH)

Zahrnuté v cene:

  • Voucher na skúšku ITIL 4 Create, Deliver and Support
  • Účasť na online školení
  • Oficiálne školiace materiály OTM
  • Oficiálny anglický manuál
  • 2 kompletné sady skúšobných testov
  • Telefonické a emailové konzultácie
  • Take2: Bezplatná oprava skúšky – doplatok 90 EUR

Trvanie:

12 mesiacov

Jazyk:

ENG

Certifikát:

ITIL 4 Create, Deliver and Support

Platnosť:

3 roky

Cena:

990 € + DPH (1 218€ s DPH)

Zahrnuté v cene:

  • Voucher na skúšku ITIL 4 Create, Deliver and Support
  • Oficiálne školiace materiály OTM
  • Oficiálny anglický manuál
  • 2 kompletné sady skúšobných testov
  • Prístup do E-learningu
  • Telefonické a emailové konzultácie
  • Take2: Bezplatná oprava skúšky – doplatok 90 EUR

Chcete tento individuálny alebo kurz na mieru pre vašu firmu?

Kontaktujte nás

Dostupné termíny

Momentálne nie sú žiadne termíny.

Prečo si vybrať nás?

Sme uznávanou školiacou agentúrou poskytujúcou najvyššiu kvalitu na trhu s hodnotou školení ďaleko prevyšujúcou ich cenu.

Vyskúšali ste už naše online testy?

KONTAKTUJTE NÁS

    Odoslaním formulára súhlasíte so spracúvaním osobných údajov v tomto formulári.