ITIL 4 Specialist: Create, Deliver and Support (CDS)

Kurz ITIL 4 Create, Deliver and Support (CDS) je zameraný na správu a integráciu rôznych aspektov IT služieb. Jeho hlavným cieľom je poskytnúť praktické znalosti a zručnosti potrebné na efektívne vytváranie, dodávanie a podporu služieb, ktoré prispievajú k celkovému podnikovému úspechu.

 

Účastníci sa naučia, ako optimalizovať hodnotu služieb pomocou moderných pracovných postupov a technológií, zvýšiť kvalitu služieb a zlepšiť zákaznícku spokojnosť. Kurz je ideálny pre IT manažérov, pracovníkov podpory a iných IT profesionálov, ktorí sa snažia zlepšiť procesy služieb vo svojich organizáciách.

Ciele

Pre koho je určený?

Odbornosť

Obsah

Skúška

Materiály

FAQ

Ciele kurzu

 

Cieľom kurzu ITIL 4 CDS je poskytnúť kandidátom pochopenie:

  • ako plánovať a budovať hodnotový tok služieb na vytváranie, poskytovanie a podporu služieb
  • ako príslušné postupy ITIL prispievajú k vytvoreniu, poskytovaniu a podpore v rámci systému hodnoty služieb (SVS) a tokov hodnôt
  • ako vytvárať, poskytovať a podporovať služby
  • zmeny v organizačnej štruktúre a využitie hlavných princípov ITIL na zlepšenie organizačnej štruktúry
  • charakteristiky dobrej tímovej kultúry a výhody a výzvy kultúry neustáleho zlepšovania
  • ako plánovať a riadiť zdroje prostredníctvom plánovania pracovnej sily a merania a vykazovania na základe výsledkov
  • koncept pokročilej analýzy a rôznych metód na skúmanie údajov vrátane analýzy údajov
  • rôzne nástroje, metódy a schopnosti na riadenie práce pomocou agilného prístupu
  • automatizácia robotických procesov (RPA) a výhody programu RPA
  • použitie a aplikácia umelej inteligencie (AI) pri navrhovaní a poskytovaní služieb
  • Continuous Integration/Continuous Delivery (CI/CD) a jeho zosúladenie s hlavnými princípmi ITIL
  • úvahy a ako navrhnúť tok hodnôt pre vývoj novej služby a pre podporu používateľov
  • metódy na minimalizáciu frontov
  • potreba a rôzne techniky uprednostňovania práce
  • pojem rojenie
  • prístup Shift-vľavo
  • nákup vs. zostavenie a bežné modely získavania zdrojov
  • koncepciu a modely integrácie a riadenia služieb

Pre koho je určený?

 

Tento kurz je určený pre odborníkov v oblasti riadenia služieb, ktorí riadia prevádzku IT a digitálnych produktov a služieb, a pre tých, ktorí sú zodpovední za komplexné poskytovanie.
Tento kurz a súvisiaca certifikácia môžu byť prínosom pre nasledujúce úlohy:

 

  • IT prevádzkoví manažéri
  • Manažéri dostupnosti
  • Personál servisného pultu
  • Manažéri služieb
  • Servisní architekti
  • Bezpečnostných manažérov
  • Vlastníci procesov
  • Procesní manažéri
  • Tímy technickej podpory
  • Dizajnéri UX/UI
  • Vývojoví manažéri
  • Vývojári
  • Inžinieri DevOps
  • Inžinieri spoľahlivosti stránok
  • Testeri
  • Infrastructure Operations Engineer
  • Vývojári softvéru
  • Vlastníci produktov
  • Projektoví manažéri
  • Manažéri obchodných vzťahov
  • Manažéri vzťahov so zákazníkmi

Odbornosť

 

Podmienkou účasti na tomto školení je úspešné absolvovanie skúšky ITIL 4 Foundation.

Obsah

 

Organizácia a kultúra

  • Organizačné štruktúry
  • Tímová kultúra
  • Kultúra neustáleho zlepšovania
  • Kultúra spolupráce
  • Zákaznícky orientované myslenie
  • Pozitívna komunikácia

Efektívne tímy

  • Schopnosti, úlohy a kompetencie
  • Plánovanie pracovnej sily
  • Riadenie spokojnosti zamestnancov
  • Meranie a podávanie správ na základe výsledkov

Informačné technológie na vytváranie, poskytovanie a podporu služieb

  • Integrácia a zdieľanie údajov
  • Prehľady a pokročilá analýza
  • Spolupráca a pracovný postup
  • Automatizácia robotických procesov
  • Umelá inteligencia a strojové učenie
  • CI/CD
  • Informačný model

Tok hodnôt

  • Anatómia toku hodnôt
  • Navrhovanie toku hodnôt
  • Mapovanie toku hodnôt
  • Hodnotový tok na vytvorenie novej služby
  • Model toku hodnôt pre obnovenie prebiehajúcich služieb

Stanovenie priorít a riadenie práce

  • Správa front a nevybavených žiadostí
  • Prioritizovanie práce
  • Prístup Shift-Left

Komerčné aspekty a aspekty získavania zdrojov

  • Stavať alebo kupovať
  • Modely získavania zdrojov
  • Integrácia a riadenie služieb

 

Skúška

 

Skúška ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support (CDS) sa realizuje online z domu alebo práce prostredníctvom vzdialeného proktora cez kameru. Po obdržaní vouchera si budete môcť rezervovať online skúšku na dátum a čas, ktorý si zvolíte.

 

  • 40 otázok
  • 70% správnych odpovedí (28/40)
  • dĺžka skúšky 90 minút
  • jazyk skúšky angličtina
  • všetky otázky sú typu jednej správnej odpovede zo 4 možností
  • skúška typu Closed book - pri skúške nie je možné používať manuál ani študijné materiály
  • platnosť certifikátu 3 roky

 

Možnosť dokúpenia:

  • Take2 (cena 85 EUR bez DPH) - opätovné zloženie skúšky. Užite si istotu záložného plánu, ktorý vám ponúka druhú šancu vyskúšať skúšku, ak váš prvý pokus nesplní vaše očakávania.
  • Simulovaná skúšky (cena 50 EUR bez DPH) - Tieto praktické testy priamo od dizajnérov skúšky sú neoceniteľným nástrojom na zvýšenie vašej sebadôvery. Simulované skúšky kopírujú skutočné testovacie prostredie, poskytujú realistický a pútavý zážitok a zvyšujú vaše vyhliadky na úspech v skutočnej skúške.

Materiály / Cena zahŕňa

 

Školiace materiály:

  • Oficiálne školiace materiály pre ITIL 4 Leader: Digital and IT Strategy (DITS) - obsahuje podrobný zošit pre študentov a rýchlu referenčnú príručku na zlepšenie prípravy na skúšky a dlhodobé učenie.
  • Oficiálna e-kniha - táto príručka, ktorá je cenným zdrojom prípravy na skúšky, vám bude slúžiť ako referencia pri vašej práci, ďalšom štúdiu alebo profesionálnom rozvoji.
  • 2 kompletné sady skúšobných otázok v tlačenej forme - s vysvetlením odpovedí

 

Cena ďalej obsahuje:

  • Poukaz - voucher na skúšku
  • E - certifikát
  • Telefonické a emailové konzultácie

 

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Prezenčne

Online

E-learning

Trvanie:

3 dni

Jazyk:

ENG

Certifikát:

ITIL 4 Create, Deliver and Support

Platnosť:

3 roky

Cena:

1 690 € + DPH

Zahrnuté v cene:

  • Voucher na skúšku ITIL 4 Create, Deliver and Support
  • Účasť na prezenčnom školení
  • Oficiálne školiace materiály OTM
  • Oficiálny anglický manuál
  • Tlačený školiaci manuál
  • 2 kompletné sady skúšobných testov
  • Telefonické a emailové konzultácie
  • Občerstvenie a obedy podľa individuálnej dohody
  • Take2: Bezplatná oprava skúšky – doplatok 85 EUR

Trvanie:

3 dni

Jazyk:

ENG

Certifikát:

ITIL 4 Create, Deliver and Support

Platnosť:

3 roky

Cena:

1 690 € + DPH

Zahrnuté v cene:

  • Voucher na skúšku ITIL 4 Create, Deliver and Support
  • Účasť na online školení
  • Oficiálne školiace materiály OTM
  • Oficiálny anglický manuál
  • 2 kompletné sady skúšobných testov
  • Telefonické a emailové konzultácie
  • Take2: Bezplatná oprava skúšky – doplatok 85 EUR

Trvanie:

12 mesiacov

Jazyk:

ENG

Certifikát:

ITIL 4 Create, Deliver and Support

Platnosť:

3 roky

Cena:

990 € + DPH

Zahrnuté v cene:

  • Voucher na skúšku ITIL 4 Create, Deliver and Support
  • Oficiálne školiace materiály OTM
  • Oficiálny anglický manuál
  • 2 kompletné sady skúšobných testov
  • Prístup do E-learningu
  • Telefonické a emailové konzultácie
  • Take2: Bezplatná oprava skúšky – doplatok 85 EUR

Chcete tento individuálny alebo kurz na mieru pre vašu firmu?

Kontaktujte nás

Dostupné termíny

  • 21 Október 2024 pondelokNázovITIL 4 Create, Deliver and SupportMiestoVirtuálneTrvanie3 dniJazykENCena1690 €Objednať

Prečo si vybrať nás?

Sme uznávanou školiacou agentúrou poskytujúcou najvyššiu kvalitu na trhu s hodnotou školení ďaleko prevyšujúcou ich cenu.

Vyskúšali ste už naše online testy?

Súbory na stiahnutie

KONTAKTUJTE NÁS

    Odoslaním formulára súhlasíte so spracúvaním osobných údajov v tomto formulári.