Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti INBOX SK s. r. o.

Vydavateľom týchto Všeobecných obchodných podmienok je spoločnosť INBOX SK s. r. o. so sídlom: Seberíniho 1, 821 03 Bratislava, IČO: 44 813 295, zapísaná v OS BA1 Vložka číslo: 58851/B.

 

Tieto Všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti spoločnosti INBOX SK s. r. o. ako poskytovateľa konzultačných a školiacich služieb (ďalej „Poskytovateľ“) a zákazníkov (ďalej „Zákazníci), ktorí využívajú služby poskytované firmou INBOX SK s. r. o.

 

  1. Vysvetlenie pojmov

 

Návštevník: Ktorýkoľvek používateľ internetu, ktorý navštívi stránku prince-2.sk alebo nejakú z jej podstránok.

 

Registrovaný: Návštevník, ktorý sa zaregistruje do stránky prince-2.sk. Osobné údaje registrovaných účastníkov budú ochraňované na základe „Zásady o ochrane osobných údajov“ vydaných spoločnosťou INBOX SK s.r.o.

 

Používateľ: Registrovaný používateľ využívajúci niektoré z bezplatných služieb.

 

Zákazník: Registrovaný používateľ, ktorý využíva platené on-line služby, iné školiace a konzultačné služby alebo využíva iný digitálny obsah. V rovnakej súvislosti je možné použiť aj výraz „Zákazník“.

 

Objednávka: Záväzná objednávka na realizovanie školenia alebo dodanie inej služby.

 

Prezenčné školenie: Jedno alebo viac-dňové osobné stretnutie organizované Poskytovateľom, zamerané na zvýšenie kvalifikácie v oblasti projektového riadenia, marketingu alebo inej oblasti.

 

Online školenie: Poskytnutie školiacich materiálov prostredníctvom Internetu alebo iným elektronickým prostriedkom, ktoré je možné realizovať bez osobného stretnutia so školiteľom. Trvanie poskytovania služby môže byť neobmedzené alebo v definovanom časovom intervale.

 

Osobné poskytnutie služby: Zahŕňa poskytnutie školenia, konzultácií, poradenstva alebo inej aktivity vyžadujúcej osobné stretnutie Poskytovateľa s klientom.

 

Webinárové poskytnutie služby: Zahŕňa poskytnutie školenia, konzultácií, poradenstva alebo inej aktivity prostredníctvom Internetu, pričom Poskytovateľ aj Zákazník sú súčasne pripojení do Internetu a môžu komunikovať prostredníctvom živého obrazu alebo písaného textu.

 

Poskytovanie digitálnych služieb: Je to online služba, prostredníctvom ktorej je možné poskytovať akýkoľvek digitálny obsah (ebook, software, obrázky, texty, video...) nevyžadujúca prítomnosť Poskytovateľa počas poskytovania služby. Poskytnutie digitálnych služieb môže byť jednorazové, časovo obmedzené alebo neobmedzené.

 

Účastník školenia: Zákazník, ktorý sa zúčastňuje akéhokoľvek prezenčného, webinárového alebo online školenia.

 

  1. Objednávka služieb, fakturácia a úhrada

 

Objednávka služieb môže byť realizovaná formou zmluvy, formou písomnej objednávky, formou emailu alebo ústne.

Po vystavení objednávky bude zákazníkovi vystavená zálohová faktúry alebo finálna faktúra.

Školenia sa môžu zúčastniť iba účastníci, ktorí uhradia faktúru v stanovenom dátume splatnosti.

Poskytovateľ si vyhradzuje právo uvoľniť výsledky skúšok až po uhradení faktúry zákazníkom.

 

  1. Zrušenie objednávky

 

Zákazník môže zrušiť objednávku bez akýchkoľvek storno poplatkov viac ako 14 dní pred začiatkom poskytovania školenia alebo iných služieb.

Pokiaľ Zákazník zruší záväznú objednávku v termíne kratšom ako 14 dní pred plánovaným poskytnutím služby, môže poskytovateľ vyrúbiť storno poplatok, ktorý pokryje administratívne náklady spojené s nedodaním služby. Tento storno poplatok nesmie prevýšiť 30% ceny celej poskytovanej služby.

Pokiaľ Zákazník zruší záväznú objednávku v termíne kratšom ako 7 dní pred plánovaným poskytnutím služby, môže Poskytovateľ vyrúbiť storno poplatok, ktorý pokryje administratívne náklady spojené s nedodaním služby. Tento storno poplatok nesmie prevýšiť 50% ceny celej poskytovanej služby.

Pokiaľ Zákazník zruší záväznú objednávku v termíne kratšom ako 1 pracovný deň pred plánovaným poskytnutím služby, môže Poskytovateľ vyrúbiť storno poplatok, ktorý pokryje administratívne náklady spojené s nedodaním služby. Tento storno poplatok nesmie prevýšiť 90% ceny celej poskytovanej služby.

Pokiaľ Zákazník zruší objednávku podľa bodu 1 alebo 2 tohto dokumentu, Poskytovateľ má právo nárokovať si úhradu všetkých nákladov, ktoré mal v súvislosti s uvedenou službou. Úhrada nákladov spojených so zrušením objednávky je samostatnou položkou nezávislou od storno poplatku.

Pokiaľ Zákazníkovi už bola objednaná certifikačná skúška, nie je možné školenie stornovať.

 

  1. Preloženie termínu poskytnutia služby

 

Poskytovateľ služby má právo preložiť termín školenia pokiaľ sa na termíne nezúčastní dostatočný počet účastníkov alebo ak viacerí účastníci zrušia objednávku.

Poskytovateľ služby môže preložiť termín poskytnutia služby aj vo výnimočných prípadoch, napríklad pre chorobu školiteľa. V takomto prípade budú ponúknuté náhradné termíny.

 

  1. Cena za poskytnutie služby

 

Cena jednotlivých služieb je uvedená na stránke dostupnách termínov www.prince-2.sk/terminy.

 

K uvedeným cenám je možné poskytnúť zľavu za nasledovných podmienok:

 

Zákazník objednáva v jednej objednávke 3 a viac účastníkov.

Zákazník poskytne priestory a občerstvenie na realizovanie školenia.

Zákazník opakovane objednáva služby poskytovateľa.

V iných špecifických prípadoch po osobnom dohovore Poskytovateľa a Zákazníka.

 

  1. Riešenie sporov

 

Všetky spory týkajúce sa používania služieb Poskytovateľa alebo nevhodného správania Zákazníka budú riešené podľa legislatívy platnej v Slovenskej republike.

 

  1. Záverečné ustanovenia

 

Všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť dátumom ich uverejnenia na internetovej stránke www.prince-2.sk.  Právne vzťahy medzi Poskytovateľom a Zákazníkom vyplývajúce z písomnej alebo ústnej objednávky sa riadia Všeobecnými obchodnými podmienkami platnými v čase akceptovania záväznej objednávky.

 

Spoločnosť INBOX SK s.r.o. si vyhradzuje právo jednostranne meniť alebo dopĺňať tieto Všeobecné obchodné podmienky. Zmenené Všeobecné obchodné podmienky budú zverejnené na stránke www.prince-2.sk.

 

Tieto Všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 12.11.2024.