Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti INBOX SK s. r. o.

Vydavateľom týchto všeobecných obchodných podmienok je spoločnosť INBOX SK s. r. o. so sídlom: Seberíniho 1, 821 03 Bratislava, IČO: 44 813 295, zapísaná v OS BA1 Vložka číslo: 58851/B.

Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti spoločnosti INBOX SK s. r. o. ako poskytovateľa konzultačných a školiacich služieb (ďalej „poskytovateľ“) a zákazníkov (ďalej „Zákazníci), ktoré využívajú služby poskytované firmou INBOX SK s. r. o.

 

1.      Vysvetlenie pojmov

Návštevník: Ktorýkoľvek používateľ internetu, ktorý navštívi stránku prince-2.sk alebo nejakú z jej podstránok.

Registrovaný: Návštevník, ktorý sa zaregistruje do stránky prince-2.sk. Osobné údaje registrovaných účastníkov budú ochraňované na základe „Podmienok o ochrane osobných údajov“ vydaných spoločnosťou INBOX SK s.r.o.

Používateľ: Registrovaný používateľ využívajúci niektoré z bezplatných služieb.

Klient: Registrovaný používateľ, ktorý využíva platené on-line služby, iné školiace a konzultačné služby alebo využíva iný digitálny obsah. V rovnakej súvislosti je možné použiť aj výraz „Zákazník“.

Objednávka: Záväzná objednávka na realizovanie školenia alebo dodanie inej služby

Prezenčné školenie: Jedno alebo viac dňové osobné stretnutie organizované Poskytovateľom, zamerané zvýšenie kvalifikácie v oblasti projektového riadenia, marketingu alebo inej oblasti.

Online školenie: Poskytnutie školiacich materiálov prostredníctvom Internetu alebo iným elektronickým prostriedkom, ktoré je možné realizovať bez osobného stretnutia so školiteľom. Trvanie poskytovania služby môže byť neobmedzené alebo v definovanom časovom intervale.

Osobné poskytnutie služby: Zahŕňa poskytnutie školenia, konzultácií, poradenstva, koučingu alebo inej aktivity vyžadujúcej osobné stretnutie Poskytovateľa s klientom.

Webinárové poskytnutie služby: Zahŕňa poskytnutie školenia, konzultácií, poradenstva, koučingu alebo inej aktivity prostredníctvom Internetu, pričom Poskytovateľ aj Klient sú súčasne pripojení do Internetu a môžu komunikovať prostredníctvom živého obrazu alebo písaného textu.

Poskytovanie digitálnych služieb: Je to online služba, prostredníctvom ktorej je možné poskytovať akýkoľvek digitálny obsah (ebook, software, obrázky, texty, video...) nevyžadujúca prítomnosť Poskytovateľa počas poskytovania služby. Poskytnutie digitálnych služieb môže byť jednorazové, časovo obmedzené alebo neobmedzené.

Účastník školenia: Klient, ktorý sa zúčastňuje akéhokoľvek prezenčného, webinárového alebo on-line školenia.

 

2.      Objednávka služieb, fakturácia a úhrada

  1. Objednávka služieb môže byť realizovaná formou zmluvy, formou písomnej objednávky, formou Emailu alebo ústne.
  2. Po vystavení objednávky bude klientovi vystavená zálohová faktúry alebo finálna faktúra
  3. Školenia sa môžu zúčastniť iba účastníci, ktorí uhradia faktúru v stanovenom dátume splatnosti
  4. Poskytovateľ si vyhradzuje právo uvoľniť výsledky skúšok až po uhradení faktúry klientom

 

3.      Zrušenie objednávky

  1. Klient môže zrušiť objednávku bez akýchkoľvek storno poplatkov viac ako 14 dní pred začiatkom poskytovania školenia alebo iných služieb
  2. Pokiaľ klient zruší záväznú objednávku v termíne kratšom ako 14 dní pred plánovaným poskytnutím služby, môže poskytovateľ vyrúbiť storno poplatok, ktorý pokryje administratívne náklady spojené s nedodaním služby. Tento storno poplatok nesmie prevýšiť 30% ceny celej poskytovanej služby.
  3. Pokiaľ klient zruší záväznú objednávku v termíne kratšom ako 7 dní pred plánovaným poskytnutím služby, môže poskytovateľ vyrúbiť storno poplatok, ktorý pokryje administratívne náklady spojené s nedodaním služby. Tento storno poplatok nesmie prevýšiť 50% ceny celej poskytovanej služby.
  4. Pokiaľ klient zruší záväznú objednávku v termíne kratšom ako 1 pracovný deň pred plánovaným poskytnutím služby, môže poskytovateľ vyrúbiť storno poplatok, ktorý pokryje administratívne náklady spojené s nedodaním služby. Tento storno poplatok nesmie prevýšiť 90% ceny celej poskytovanej služby.
  5. Pokiaľ klient zruší objednávku podľa bodu 1 alebo 2 tohto odstavca, poskytovateľ má právo nárokovať si úhradu všetkých nákladov, ktoré mal v súvislosti s uvedenou službou. Úhrada nákladov spojených so zrušením objednávky je samostatnou položkou nezávislou od storno poplatku.

 

4.      Preloženie termínu poskytnutia služby

  1. Poskytovateľ služby má právo preložiť termín školenia pokiaľ sa na termíne nezúčastní dostatočný počet študentov alebo ak viacerí študenti zrušia objednávku.
  2. Poskytovateľ služby môže preložiť termín poskytnutia služby aj vo výnimočných prípadoch, napríklad choroby školiteľa (bez možnosti získať náhradu).
  3. Pokiaľ bude mať klient náklady spojené s preložením školenia podľa článku 1 a 2, budú mu tieto náklady odrátané od záverečnej faktúry.
  4. Pokiaľ by došlo k preloženiu termínu školenia zásahom vyššej moci, náklady Poskytovateľa ani Klienta nebudú uhradené.

 

5.      Cena za poskytnutie služby

Firma INBOX SK sro. uvádza kompletný cenník služieb na stránke www.prince-2.sk/... Uvedené ceny predstavujú maximálnu sumu, ktorú môže účtovať za poskytované služby.

K uvedeným cenám je možné poskytnúť zľavu za nasledovných podmienok:

  1. Klient objednáva v jednej objednávke 3 a viac účastníkov
  2. Klient poskytne priestory a občerstvenie na realizovanie školenia
  3. Klient opakovane objednáva služby poskytovateľa
  4. V iných špecifických prípadoch po osobnom dohovore Poskytovateľa a klienta

 

6.  Riešenie sporov

Všetky spory týkajúce sa používania služieb poskytovateľa alebo nevhodného správania klienta budú riešenie podľa legislatívy platnej v Slovenskej republike.

 

7.      Záverečné ustanovenia

Všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť dátumom ich uverejnenia na internetovej stránke www.prince-2.sk Právne vzťahy medzi Poskytovateľom a Klientom vyplývajúce z písomnej alebo ústnej objednávky sa riadia všeobecnými obchodnými podmienkami účinnými v čase akceptovania záväznej objednávky.

  • Spoločnosť INBOX SK sro. si vyhradzuje právo jednostranne meniť alebo dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky. Zmenené Všeobecné obchodné podmienky budú zverejnené na stránke prince-2.sk
  • Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 1.1.2018.